2014-08-21

Podcast, Meningen med livet och önskan om tips

 
SiggeEklundintervju
foto: Elle.se
 
Var det sååå han såg ut tänkte jag och höjde ytterligare på ögonbrynen när jag såg att intervjun med Sigge Eklund på ELLE.se  var kategoriserad som Långläsning. Öh, okej!?
 
 
 
...Jag råkade på  Sigge som så sjukt många andra gjort, via podden "Alex och Sigge" och egentligen är det bara där jag varit med honom så att säga. Gillar hans röst och hans enkla och underfundiga humor och förmåga att se saker så likt mig. Lite skruvade och tunga och på många sätt intelligenta sätt. Jag är från och med nyss också galet förtjust i Alex. Tänker boka biljetter till föreställningen Meningen med livet som han och Alex Schulman ska ge på Draken i Göteborg i höst. Blir en bra torsdag, fredag eller lördagkväll av det tänker jag. Vi har dessutom en frinatt på Clarion Hotel Post som vi kanske kan ta samtidigt. Känns som ett bra upplägg. Längtar redan efter lite ensamtid med mannen:)
 
 
Men åter till det där med podcast. Jag är lite av en nybörjare gällande detta och har ännu inte ens lyssnat igenom alla avsnitt av ovan nämna podcast. Lyssnar du på någon podcast regelbundet? Vill du tipsa? Allt blir liksom lite roligare att göra med en bra storyteller i öronen. Tycker jag.